RSS

limite

25 Feb

‘asa traiesc pictorii, putin le pasa cat e ceasul, daca e miezul noptii sau revarsatul zorilor , sau daca au ceva de mancare. Artistii isi traiesc viata, se inchid in lumea lor si nimic altceva nu mai exista pentru ei!’ scrie emir kusturica. chiar si numai la nivel declarativ, mie imi suna teribil de bine toata nebunai asta. eu insa am pierdut nepasarea fata de cat e ceasul… si de aici toate neputintele mele.

de ce nu s-a intamplat sa am in jurul meu oameni care sa nu vada in mine mai departe decat ce-au vrut ei sa construiasca acolo?

 

2 răspunsuri la „limite

  1. INTJ

    27 Februarie 2014 at 1:45 PM

    mda, o fi cum zice … da’ chiar daca simptomele corespund, io tot prefer sa ma feresc de pensula (cand am de ales). 😀

     
  2. fabricadenimicuri

    27 Februarie 2014 at 3:07 PM

    mai, ca sa-mi citez un coleg de birou ‘eu ma feresc de orice are coada sau manar. s-ar putea sa trebuiasca sa il folosesc’ 🙂

     

Lasă un răspuns

 
