RSS

si gata tura asta…

23 Feb

jesus h.christ, am terminat gafaind sesiunea. nu-mi vine sa cred cat de greu merg lucrurile de la o varsta si cum ti-ai dori sa nu te fi apucat niciodata de unele. si am o multime de nedumeriri printre care aia referitoare la ce-o fi de capul unora care nu-si iau examene pe care eu le numesc de … cultura generala. e clar ca sunt complet defazata si din alta epoca.

in fine, pana pe la jumatatea lui martie nu mai vreau sa mai vad nici o urma de curs, sa nu mai aud nici un cuvant despre psihologie. treaba faina e ca ne apucam in grup de facut diverse chestii, iar iesitul la povesti de aseara cu ‘fetele’ m-a facut sa mi se para ca a avea o idee de afaceri viabila si usor de pus in practica nu-i tocmai un capat de tara. am si avem planuri mari: cursuri de teatru, atelier de creativitate, mers la munte si in turul bisericilor-cetati sasesti de pe langa medias. hai ca-s curioasa cate din toate astea vor iesi.

in fine, deocamdata imi propun doar sa nu mai gandesc deloc pret de vreo 2 saptamani. e mult? e putin? habar n-am, dar voi incepe printr-un somn luuuung. si ma mai asteapta vreo 7 carti numai bune de citit. abia astept!

 
3 comentarii

Scris de pe 23 Februarie 2014 în batut campii cu gratie

 

3 răspunsuri la „si gata tura asta…

  1. Cocktail de viata

    23 Februarie 2014 at 8:09 PM

    lectura placuta si sper sa iasa ceva din planurile alea:)

     
    • fabricadenimicuri

      23 Februarie 2014 at 8:33 PM

      merci :). abia astept! ceva o sa iasa pentru ca, la cum ii stiu eu pe ceilalti, nu ma vor lasa sa lancezesc. iar daca bate pe cineva vreun gand sa ni se alature, il (o) asteptam cu placere.

       
      • Cocktail de viata

        23 Februarie 2014 at 9:45 PM

        Foarte tare sa ai in jurul tau oameni ce ,,trag cumva de tine” sa iti(va) fie bine!!Sa speram ca veti fi o echipa numeroasa.

         

Lasă un răspuns

 
