RSS

7 dintr-o lovitura sau inventarul ‘dulcegariilor’ la final de sesiune – ziua 4 din cele 100 de zile pentru o harta de poveste

23 Feb

CLUJUL DE POVESTE

Am incheiat, in sfarsit, sesiunea si zau daca nu ma resimt ca dupa razboi. Dar despre asta si alte chestii din facultate va voi povesti cu alta ocazie, atunci cand am sa reusesc sa strang suficiente ‘dovezi’ mai mult sau mai putin amuzante ale vietii de student din zilele noastre la Cluj (ca despre cum era acum 15-20 de ani zau daca ar mai fi cineva interesat).

dulciuri_viena3In ultima luna, ca sa-mi tin moralul si rabdarea la cote inalte (si kilogramele la fel), am inghitit pe nerasuflate cantitati impresionante de dulciuri. Intr-unul din periplurile mele prin Polus unde imi petrec de obicei pauza de pranz, stand in vitrina Panemar asezata confortabil in fata unei tarte cu fructe de padure nepermis de buna (blat de cacao insiropat fix cat trebuie, un strat de mascarpone cu vanilie, iar pe deasupra un jeleu translucid cu fructe rosii, intregi, zemoase si aromate), meditam asupra…

Vezi articol original 521 de cuvinte mai mult

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 23 Februarie 2014 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
