RSS

cine fuge dupa 2 iepuri, naiba stie unde ajunge

10 Ian

cum le intorc, cum le sucesc, ceva nu iese la socoteala. dupa cum spuneam, in urmatoarele 3 luni abia de voi avea timp sa respir, dar asta nu ar trebui sa fie o problema, am mai patit-o, am iesit relativ vie din ‘inclestare’ si fara nici un fir de par alb. dar sa imi doresc si fie indicat sa fiu in acelasi timp in doua locuri deodata, iar cele doua locuri sa fie la 1011 km unul de celalalt, inca nu mi s-a mai intamplat. asa incat am de ales: nunta de super-fita in austria sau 2 examene date (si, probabil, luate, ca ai drequ astia de la facultate, le-au pus pe alea simple la sfarsitul sesiunii).

cum am ajuns in situatia asta? raspunsul e complex. m-am reapucat din lipsa de ocupatie de scoala la varste la care altii isi cresc copiii si m-am maritat, cine ar fi crezut?, cu un reprezentant al unui arbore genealogic cu pedigree. ca sa fiu sincera, in viata mea n-am fost la vreo nunta la castel si nici nu-mi imaginam sa merg vreodata, asa incat tare ma trage ata incolo, rascolite fiindu-mi mie prin aceasta snobismele si vanitatile. da’ pe de alta parte, 2 examene …

ideii geniale nu i-a trebuit mult sa apara: vineri – drum si ‘get together’, sambata – nunta, sambata noaptea drum intins pana acasa, iar duminica dimineata – fresh in sala de examen. cam asta sunt eu, aia hotarata. si cand te gandesti ca nu mai am 20 de ani …

 

Lasă un răspuns

 
