RSS

everybody loves a loser

09 Ian

ascult morcheeba. si peste ce dau:

‘i think you’re fine:
everybody loves a loser.
so you’ll be fine,
you won’t be lonely long!’

hahahaha…. cuvintele mi se imbulzesc in gura si ajung la degete. scriu, apoi reformulez de vreo 3 ori continutul postului si il sterg de fiecare data. de fapt nu am de ce sa judec oamenii. am zis-o de mii de ori pana acum, fiecare face ce si cum poate. unora le merge intr-un fel, altora in alt fel, fiecaruia dupa cum i se alinieaza astele. n-ar trebui sa-mi fie cu suparare faptul ca eu, in general, nu stiu sa ajung undeva decat pe calea mai anevoioasa – asta e modelul pe care l-am invatat din copilarie si pe care il duc aproape de perfectiune, ca nu inteleg ca pot primi si gratis diverse chestii si nici unul de ingrijorare faptul ca pe unii chiar nu ii preocupa nici viitorul lor, nici totala lipsa de bani din prezent, nici faptul ca isi doresc sa-si formeze o anumita imagine din cele 473 de promisiuni neonorate.

dar totusi, sa nu uitam: everybody loves a loser! de ce? ne face sa ne simtim mai bine?

 

Etichete: , ,

Un răspuns la „everybody loves a loser

  1. INTJ

    10 Ianuarie 2014 at 2:09 AM

    cogito ergo sum … iar daca pe langa partea „virtuala” (ce gandeste ego despre ego) avem si partea „reala” (fie ea si altruista aka no expected/planned „reward”), cu atat mai bine!

     

Lasă un răspuns

 
