RSS

sfarsituri si inceputuri

06 Ian

revind dupa 16 zile in ‘campul muncii’. nu-i nici bine, nici rau, dar parca totusi e mai degraba de bine pentru ca, din lipsa de zapada, am zacut prin diverse locuri, in diverse companii si m-am rostogolit de la stanga la dreapta si invers. intre timp m-am lasat de fumat, mi-am scuturat hainutele de scame si de oameni cu care n-am mai rezonat, m-am lecuit de catan pentru o buna bucata de vreme (recordul in materie l-am stabilit recent cand am jucat non-stop 11 ore. mi-e rau doar cand ma gandesc), reincep singura ‘clujul de poveste’ si organizarea a vreo 3 evenimente legate de el si ma tarai incet-incet catre sesiune.

am aflat intr-un lung si spumos schimb de mailuri ca-s rea, orgolioasa, competitiva fara motiv, falsa, ca nu-s empatica si ca n-am, in consecinta si in viitorul apropiat, prea mari sanse sa devin un bun psiholog (ce are asta cu … prefectura, dom’le? sau a fost doar o lovitura intr-un loc in care se spera c-are sa ma doara? dar sa nu uitam si sa nu deviem de la subiect: firul rosu e ca eu sunt aia rea) de ce? ca asa considera lumea. eu am doar de spus ca empatie se cheama si atunci cand simti chestiile negative indreptate asupra ta si mascate sub o coaja groasa de fard nu foarte bine intins, zambete si … da,da,da, am retinut si subscriciu, complezenta. nah, ce sa-i faci, se mai intampla. probabil ca pentru unii din cei ce ma vad sunt asa, probabil pentru altii sunt in alte 1000 de feluri, frumusetea si multe altele sunt in ochii privitorului si, mai mult de atat, ii vedem pe ceilalti deformati de propriile noastre convingeri, traume, false credinte, nevoi imediate, etc. si ma includ in randul celor care, deformand mai mult sau mai putin voluntar, nu detin adevarul absolut si nu si-l aroga. oricum, de timp ce vars asta aici, se pare ca ma afecteaza usor, dar hai sa zicem asa: nu s-a intamplat altceva decat ceea ce, intr-o forma sau alta, mi-am dorit, mai abrupt putin decat intentionam si mult mai jegos, dar hai sa fim seriosi, ce asteptari puteam sa am? de la cine? am pierdut intr-o parte, am castigat in altele vreo doua. ok pentru mine.

in alta ordine de idei,la cum imi vad agenda pe urmatoarele 3 luni, e posibil ca singura activitate pe care sa mi-o mai permit pentru mine sa fie respiratul (si ganditul, ca de aia n-am sa ma pot dezvata), asa incat lasam totul in urma, ne agatam zambetul pe buze (si de data asta nici macar nu-i unul fortat) si mergem mai departe! ceea ce va doresc si voua!

 

Lasă un răspuns

 
