RSS

stari de bine

20 Dec

1. cineva mi-a spus astazi cum sta treaba cu povestile. de-a lungul firului epic apar si dispar personaje, unele stau mai mult, altele mai putin, unele sunt mai interesante, altele sunt doar un ecou al unei stari de spirit sau al unei intamplari la care nu vrem sa ne mai intoarcem. e in functie de energia noastra la un moment dat si de cum stim sau vrem sa ne continuam propria istorie. singura constanta ramane eroul principal sau creatorul povestii. e chiar mai palpitant asa.

fiind personajul principal al vietii mele, astept cu nerabdare sa vad ce intalniri imi rezerva universul sau ce imi aduce in preajma energia mea actuala. am evoluat. it’s gotta be something good!

2. dupa-amiaza cu mama. de fapt doar vreo doua ore, dar tot e ceva. shopping, prajitura la carpati, castane fierbinti in punguta de hartie, ca pe vremuri, luminite in oras, povesti si cineva care pare ca te intelege neconditionat, pus felicitari de craciun la posta (da, stiu, toata lumea foloseste emailul, dar mama n-a ajuns inca acolo 🙂 ). hmmmm… poate as putea sa fac toate astea mai des. unele lucruri si atitudini nu se schimba niciodata, dar exista un ‘ceva’, nu stiu ce, ce-mi lipsea. si cu bucurie l-am simtit acolo azi.

3. change, change, change … suna, parca cu mii de ani in urma, o melodie. nu mi-a placut niciodata refrenul acela. pana azi cand, uite, il fredonez de dimineata si, fara exagerare, ma simt teribil de bine. de fapt, mare lucru nu s-a schimbat, s-a intamplat insa o scranteala in mintea mea. atat! dar e suficient…

 

Un răspuns la „stari de bine

  1. INTJ

    23 Decembrie 2013 at 4:57 PM

    omg! castaneeee!!!

     

Lasă un răspuns

 
