RSS

constatari – 20.12

20 Dec

1. anul care tocmai se incheie a avut de toate, si bune si rele. am invatat o sumedenie de chestii despre mine si despre oameni si am facut o gramada de lucruri. sunt recunoscatoare pentru fiecare experienta si sunt convinsa ca acum, ca am prins gustul, voi continua. pur si simplu, daca ceri, ti se da sau ti se intampla. treaba e sa sesizezi momentul si sa te lasi luat de val. cu incredere in tine si deschidere catre ceilalti. nu exista esec, exista conjuncturi, moduri de a privi lucrurile, dorinta de a face ceva sau de a continua.

2. ma bucur ca i-am cunoscut pe cei de la bookstory. cu ajutorul lor in sfarsit imi pot cumpara carti in ceva mai mare cunostinta de cauza. nu stiu de ce pana acum nu m-am gandit niciodata sa incep o discutie cu un librar in ideea sa ma ajute sa aleg ceva interesant. pana una-alta, am achizitionat vreo 6 titluri, in speranta ca la un moment dat voi si reusi sa ma apuc de ele. pana atunci, dau inainte cu psihodiagnostic, psihiatrie si alte asemenea. gretos!

3. la nivel de marketing si publicitate la adresa maselor, am constatat eu zilele astea ca este valabila sintagma ‘daca nu trece prin stomac, nu ne prea intereseaza sau nu exista de-a dreptul’. nu-i greu de vazut ca la lansari de carte, expozitii si alte evenimente din aceeasi categorie nu se prea inghesuie lumea, desi unele chiar ar merita atentie. nu condamn pe nimeni. nici eu nu sunt suficient de entuziasta incat sa ies din casa pentru fiecare chestie care imi suna bine. doar observ si ma minunez cum intr-o urbe al carui motto este ceva de genul ‘cultura misca orasul’, procentul celor interesati de asemenea ‘intamplari’ e ceva mai sus de genunchiul broastei. salile teatrului insa sunt in general pline, ceea ce nu-i rau.

 

Lasă un răspuns

 
