RSS

un sac de zambete

10 Dec

CLUJUL DE POVESTE

Cel mai frumos cadou pe care l-am primit noi anul acesta de Mos Nicolae a fost reintalnirea cu copiii de la gradinita din Ticu Colonie si, mai ales, faptul ca am reusit sa le aducem pe fetisoare cate un zambet, la inceput mai timid, abia zarit printre lacrimi, mai apoi, unul larg si luminos.

Mi-ar placea sa va pot reda tot ce am simtit in acest weekend, toate gandurile,intrebarile si emotiile care si-au facut loc in mine cu ocazia acestei vizite. Mi-ar fi placut sa fi vazut si voi serbarea de iarna pe care ne-au pregatit-o (de fapt nu noua, ci mosului :)). Mi-ar placea sa va pot descrie, la adevarata valoare, cate lucruri frumoase se pot crea din foarte putin, asa cum face, plina de imaginatie, doamna Cristina, educatoarea copiilor, mi-ar placea sa va fac sa intelegeti cata nevoie au sufletele astea mici de cate o raza de soare…

Vezi articol original 56 de cuvinte mai mult

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 Decembrie 2013 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
