RSS

asocieri

14 Noi

ieri niste indivizi spalau sarguincios strada si, in mod bizar, mie mi-a mirosit a primavara din aia in care auzi iarba spargand coaja pamantul si crescand. mi-am umplut plamanii pana la refuz si, la fel de bizar si neasteptat, mi-a venit in minte silueta unei persoane de care ma simt foarte apropiata (stiti, legatura aceea rara in care te uiti la celalalt si stii ce gandeste, desi va cunoasteti de prea putin timp pentru a impartasi o istorie comuna, in care iti dai seama ca ati mai avea sa va spuneti 1000 de lucruri fara sa va plictisiti, in care daca iti atrage atentia, chestia aia conteaza). am realizat ca aerul acela proaspat va fi de acum sinonim pentru mine cu persoana in cauza.

habar n-am cum s-a nascut asocierea si nici daca are vreo semnificatie mai profunda decat cea de mica obsesie personala, mai am timp pana la primavara sa ma gandesc la asta, dar pot sa constat ca al naibii de ciudat mi se leaga mai nou gandurile in minte. de unde s-au nascut toate astea in persoana aproape insensibila care sunt?

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
