RSS

tampenii

13 Noi

mi-a trecut recent prin cap o teorie. nu stiu cat e de noua sau de aiurea, dar a rezultat in urma unor experimente personale. asadar, cred eu, oamenii pe care ii visezi intr-o noapte, viseaza si ei cu tine in acel interval. adica ajungeti impreuna undeva, in aceeasi zona, n-as putea sa o numesc sau sa spun ce e. sau exista o aceeasi lungime de unda, la propriu. cum ajungeti impreuna acolo, nici asta nu stiu inca.

am citit candva despre experimente psihologice care demonstrau ca visele pot fi influentate de ceea ce ni se intampla intr-o zi sau de gandurile, impresiile si senzatiile cu care adormim. ei bine, mi-am propus timp de o saptamana sa visez cu o anumita persoana din anturaj. nu ma intrebati in ce scop. sa spunem … hmmm, pur didactic. conform teoriei, ar fi trebuit sa fie fezabil. totusi n-am reusit, indiferent cat de mult m-am concentrat.

las totul balta, usor dezamagita, doar ca, la ceva timp dupa incercarea mea nereusita, persoana in cauza imi apare brusc intr-un vis. la fel de neasteptat, a doua zi, ma intalneste si imi spune ca si eu i-am bantuit spatiul oniric. si-atunci m-a lovit ideea.

pana una-alta, verificam si mai incercam.sa mi se traga de la tratatul de psihiatrie cu care ma lupt de ceva vreme?

 
 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
