RSS

constatari – 20.10

20 Oct

1.se intampla in jurul meu o gramada de evenimente pe care poate nu le inteleg prea bine raportandu-le la tiparele mele vechi de gandire sau poate mi-e greu sa accept ca viata poate fi traita si asa, fara prea multe dureri de cap. as putea sa le iau ca lectii de viata, sa le las sa ma modeleze putin, dar am senzatia ca sunt prea orgolioasa pentru asta. iar ceva din interior (o fi acelasi orgoliu?), ma impiedica sa le ignor.

2. am cam ratat toamna asta. am apucat doar sa vad ca e portocalie, cu flacari rosiatice si sa simt dupa-amiaza mirosul de gutuie. cam atat. parca nici nu-mi mai place atat de tare lumina asta, prea blanda cumva, iar scrasnetul frunzelor amestecate sub picioare ma pregateste acum prea curand de iarna. eh, vor mai fi toamne. poate peste urmatoarele nu voi mai trece atat de usor.

3. cateodata iti dai seama ce ai pierdut lasand in urma cate o prietenie. nu-ti explici prea bine si prea clar cum de-a ramas in trecut, la 100 de pasi in spate, pentru ca tot ce gasesti sa spui sunt scuze sau motivatii usurele. iti dai seama insa ca a fost frumos si altfel, ca n-ai mai gasit pana acum asa ceva, ca in prietenia aia nu te-ai simtit niciodata pus la colt sau tratat de sus, ca acolo n-ai simtit niciodata nevoia sa demonstrezi. si-ai relua firul, da’ vezi bine ca nici unii nu mai sunteti la fel. fir-ar sa fie!

4. nici sa fii elitist nu-i cine stie ce afacere…

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
