RSS

cenzura, spontaneitate, educatie

07 Oct

se zice ca daca incepi prin a-ti cenzura … auto-cenzura (am gasit-o si pe asta! sic!) si prin a da drumul primelor cuvinte si idei care-ti vin in cap, iar mai apoi, in toata nebunia asta integrezi si o cantitate oarecare de ratiune, asa, ‘dupa gust’, poti naste cele mai bune si interesante chestii. unii ii spun spontaneitate. cica s-ar putea invata. nah, si ce-i greu in asta? oricine poate debita o sumedenie de prostii la o adica. uite ca am si pus o eticheta! sa te doara insa la 5 metri in fata de parerea celorlalti si de zambetele lor superioare sau mustacite e marea realizare. iar daca atitudinea asta nu ti se trage dintr-o teribila si ingamfata naivitate (cum tocmai am intalnit in weekend), atunci chiar se cheama ca-mi dau jos palaria.

de saptamana trecuta, am inceput sa lucrez pe tema asta. sunt curioasa unde si cand ajung. ar fi minunat sa-mi si dau seama cand s-o intampla.

ah, si sa nu uit: cu unii oameni pur si simplu nu avem acelasi ritm, oricat ne-am stradui. si daca imi aduc aminte de asta, poate renunt totusi la a mai depune atat efort in ‘participarea’ la amicitii-‘spectacol’ care te consuma degeaba.

 

Etichete: , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
