RSS

bookfest

06 Oct

Ca in fiecare an pe vremea asta, am lasat un teanc de bani la Bookfest si m-am intors cu un sac de carti. Ca sa sune pe intelesul maselor, as putea sa zic ca mi-am mai imbogatit biblioteca cu o jumatate de metru de tomuri (am tot amenintat eu, dar chiar a venit momentul sa-mi iau cateva rafturi noi, altfel voi ajunge sa dorm literalmente pe eliade, yalom si altii). Targul asta nu e tocmai targul de carte din primavara in care eu-una pot bantui cu orele, dar e ceva si, daca iti iei timpul pentru a te uita atent in toate cotloanele, poti gasi si cate o carte mai aparte. Reducerile sunt insa, in mare majoritate nesemnificative.

Cea mai placuta parte insa e dupa ce ajung acasa si ma cuprinde un soi de frenezie si-as citi deodata cam tot ce am cumparat.Si nu reusesc nicicum sa ma decid cu ce sa incep. Azi pana la urma am inceput cu Liiceanu si asta doar pentru ca am citit pe coperta urmatoarele:

‘Orice jurnal adevarat ar trebui sa semene cu un ordin de perchezitie emis de autor pe numele autorului insusi.

Daca as avea cheia sufletului meu, daca as putea sa-l cunosc vreodata pe necunoscutul cu care impart acelasi creier!

Sa ai curajul de a te trada intr-o carte, de a te pune la dispozitia dusmanilor tai! Ce festin, pentru cei care te urasc, o carte adevarata!

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
