RSS

comunicare

27 Sep

pana sa nu am la activ atatea cursuri de comunicare si atatea ore petrecute cu psihologi de toate soiurile, habar n-aveam nici de ce ma deranjeaza unele discutii, nici de ce ma irita unii oameni la 7 din 10 contacte. si de ce ii irit pe altii la randul meu.

desi intre timp am aflat raspunsul la intrebarile astea, n-am facut altceva decat sa ma educ pe mine in ale vorbitului. cum am putut. chiar si asa, inca mai ridic sprancenele celorlalti cateodata. si mai stiu ca, din pacate, cei din jur nu-si vor cizela exprimarea. depinde doar de mine sa evit taisul cuvintelor lor.

 

Etichete: , ,

Un răspuns la „comunicare

  1. mesmeea cuttita

    30 Septembrie 2013 at 10:45 PM

    ar trebui sa afle si logopezii cum stau lucrurile cu taisul 🙂

     

Lasă un răspuns

 
