RSS

cv emotional – partea a doua

26 Sep

Peste experienta sentimentala, desi esentiala, imi permit sa trec. E de preferat asa: vulnerabilitate oferita pe tava, dar cu masura. Ar fi prea dureros si fara rost altfel. Astfel incat continui cu

Sentiment matern: nemultumirea
Limbi straine cunoscute: demonstratia ostentativa
Sentimente straine dar cunoscute: bucuria – in scris e la nivel mediu, oral – nu exista, trait – n-o prea bag in seama
dragostea – scris si oral, cunostinte medii, trait – confuz

Competente si abilitati sociale in context:
– stiu sa arat oamenilor ca ma deranjeaza, ca sunt nervoasa, ca sunt tampiti, ca ii dispretuiesc
– stiu cum sa transform o discutie calma intr-una muscatoare, dupa care stiu sa ma retrag
– stiu cum sa jignesc oamenii cu zambetul pe buze
– dar stiu la fel de bine sa maschez sau sa evit toate astea, daca vreau. Chestia e ca nu prea vreau. Sau ma trezesc post factum ca as fi vrut s-o fac pentru ca nu inteleg de ce nu m-am putut opri.
– si mai stiu sa parez acuze, sa intorc cuvinte in favoarea mea si stiu sa ies basma curata
Cu toate astea, stiu
– si sa dau aproape tot si sa urmez neconditionat daca mi-ai castigat increderea;
– sa tac, dar sa gandesc in tot acest timp si nu fara folos;
– sa analizez, sa sintetizez si sa interpretez la nivel de arta.

Competente si aptitudini tehnice: cele doua maini stangi cu care sunt inzestrata, alaturi de sufletul meu colturos pot face zob o relatie, orice fel de relatie, ‘in no time’. Dar puzzle-ul rezultat in urma zdrobirii mi se pare deseori provocator.

Competente si cunostinte de utilizare a calculatorului: exceptionale. La utilizarea calculatorului singurul lucru care ar mai putea trada emotiile sunt emoticoanele. Si nu le folosesc. Doar sunt un om serios.

Permis de conducere : da. Si sentimentul pe care mi-l induce posesia lui este ca pot si eu sa conduc ceva. Si in consecinta, am o stare de bucurie involuntara atunci cand ma urc la volan.

Informatii suplimentare: exista, dar pot fi contradictorii.

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
