RSS

za diet (2)

21 Sep

am trisat. dupa trei zile in care n-am pus in gura altceva decat carne si iaurt 0.1 (ca 0 eu-una n-am gasit) si in care am simtit cum ma cuprinde greata prin fiecare por, azi am cedat. am inghitit lacom, pe ascuns si aproape pe nemestecate, un mar. mic. lucios si rosu. zemos si dulce. a fost cea mai buna chestie pe care am mancat-o in viata mea. n-au ramas din el nici samburii, nici cotorul. abia a scapat codita.

ei bine, cu mare regret in suflet pentru ca, pare-se, n-am sa slabesc spectaculos in urmatoarea perioada, anunt ca, daca ar trebui sa traiesc cu fructe si legume toata viata mea, nu cred ca as suferi foarte mult. go vegans!

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
