RSS

za daiet

19 Sep

cand e sa ma prostesc sau sa o iau pieptis, o fac cu simtul raspunderii. asa incat, pe langa faptul ca am decis sa ma duc din nou la scoala si m-am mai inscris si la cateva cursuri mai mult sau mai putin utile, intru cu coarnele inainte in cateva proiecte profesionale noi pe care nici un om normal nu si le-ar asuma singur si incep dieta dukan.

in afara de dieta nu-mi vina sa va povestesc despre nimic altceva, pentru ca, pe langa faptul ca fiecare neuron si fibra ale corpului meu nu viseaza decat la dulciuri si fructe, mi se pare mie, desi n-a trecut nici o zi de la decizia epocala, n-ar fi nici pe departe atat de spectaculos sa va spun ca am stat azi in sedinte pret de 7 ceasuri.

ce m-a apucat, n-as sti sa definesc, pentru ca de ciocolata, prajituri si patiserii cu siguranta nu mi s-a acrit si nici nu am ajuns in situatia de a nu mai incapeape usa. cred ca m-am visat frumoasa, am constatat ca mersul 6 kilometri pe jos zilnic nu da roade sau mi-am zis pur si simplu ca e timpul. asadar, am tras o fuga in cel mai apropiat mall, am devorat ca un capcaun 2 macarons (eram cu m., deci nici o sansa sa iau o cutie, asa cum ma gandisem initial), am mai ciugulit niste ciocolata de ici, de colo, am lins jumatate de castron de conopida cu maioneza si-am dat indicatii pretioase celor din jur asupra a ce sa-mi gateasca si la ce ore.

iar azi, cu o scarba imensa, pentru ca, sa ne intelegem, nu sunt un mancator impatimit de carne, ba chiar din contra, am ras o intreaga ferma avicola si un iaurt zero. cola zero inca mai are un gust, iaurtul asta, nu. peste elementul tarate de ovaz am sarit, desi poate ar fi ajutat la cresterea gretii.

conform programului ‘personalizat’ descarcat de pe net, mai mananc proteine vreo 3 zile, dupa care, doamne-ajuta!, voi avea voie si legume. adica, sa ne intelegem, numai proteine si legume pana in 20 decembrie … treaba e sa supravietuiesc, sa nu mor de pofta, sa nu ma usuc pe picioare, etc. si mai e si chestia cu vointa, capitol la care nu stau deloc bine.

in fine, postul asta cu siguranta nu este cea mai inteligenta chestie pe care am scos-o in ultima vreme. nici dieta de fata nu e, de altfel. dar parca merge mai usor treaba daca ma mai laud putin, ii mai fac si pe altii spectatori la incercarea asta. una peste alta, daca n-aveti chef, nu cititi. oricum o sa mai anunt eu din cand in cand cum stau lucrurile.

 

Etichete: , ,

Un răspuns la „za daiet

  1. McGigi

    20 Septembrie 2013 at 7:07 AM

     

Lasă un răspuns

 
