RSS

constatari – 12.09

12 Sep

interiorul meu (n-as putea defini cu precizie daca e vorba de minte sau de suflet) se joaca cu viatasi cu linistea mea pe o sinusoida cu frecventa si amplitudine mare, atat de mari amandoua incat pana si eu ametesc de la atata suit si coborat si mai fac semne disperate ca as vrea sa ma opresc. noroc ca nu ma vede nimeni sau, cine ma vede, nu intelege. asa ca merg mai departe ‘on this bumpy road’ si ma minunez de toate (sau mai ales de toti) cate le vad in jur, fara sa inteleg prea bine ce caut eu in zona. si ca sa nu continui filosofia de buzunar, imi zic singura ‘noapte buna!’. poate am devenit mai ascultatoare in ultima vreme.

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „constatari – 12.09

  1. Subconstientul Genial

    12 Septembrie 2013 at 10:07 PM

    Noapte buna si de la mine:)

     
  2. fabricadenimicuri

    13 Septembrie 2013 at 9:19 AM

    multumesc. mi-au cantat in struna 243587 tantari. n-am reusit sa-i ucid pe toti. mai incercam si azi.

     

Lasă un răspuns

 
