RSS

m-am intors

07 Sep

pai m-am intors. ciudat e insa ca, desi a fost o vacanta dupa toate standardele vacantelor reusite si chiar m-am simtit teribil de bine, n-am reusit sa-mi incarc bateriile. am o deprimare in vene de uneori mai ca-mi vine sa zic ca mi le-as taia numai sa o las sa iasa, iar starea de spirit care ma guverneaza n-am mai simtit-o demult. si asta ma inspaimanta.

in plus, am constatat cat de reticenta la nou sunt. nu sunt capabila sa ma bucur prea tare de schimbare, de fapt de anumite schimbari, sa nu imi pun mii de intrebari si sa-mi fac in cap tot atatea scenarii, nici unul pozitiv. de fapt, cine nu-si doreste asta?, mi-as dori sa fac ce-mi place, mostly nothing: sa stau intr-un hamac si sa citesc toata vara, iar iarna sa ma prinda undeva langa un semineu burdusit cu lemne, facand cam acelasi lucru. si scriind din cand in cand. chestia cu informatica a ajuns sa ma apese teribil, iar daca in urma cu un an reuseam admirabila performanta de a ma rupe de problemele de serviciu in minutul in care ‘paraseam incinta’, azi nu dorm de ganduri cu aceeasi tema.

dar ce-am facut in ultimele 3 saptamani:
– un accident in urma caruia m-am ales cu vechea masina a colegului de coabitare vopsita ca noua in rosu aprins si cu o coloana dureroasa. ciudat e ca, desi n-am avut nici o vina in toata tarasenia, tot au existat entuziasti care sa-mi dea lectii de condus;
-am fost la fan fest pret de o zi. din pacate, daca stai sa analizezi ce vezi la festivalul asta, nu-i chiar asa cum vor sa creada multi din cei prezenti. parerea mea, rmgc joaca subtil la doua capete, caci sunt peste tot si, mai mult de atat, in lista de sponsori ai evenimentului, vei gasi si numele unei fundatii in spatele careia se afla banii lui soros. partea interesanta e vizita vechii mine (pe mine m-a tinut afara durerea de cocoasa) in care, spun cei ce au vazut, nimeni nu-ti poate explica de unde taieturile perfecte ale peretilor galeriilor. cu dalta, no way;
– am vazut meteora, skiathosul, delphi si atena si am lancezit la soare in golfulete paradisiace din sithonia unde, pentru cateva ore, eram fericitii posesori ai plajelor noastre private. la umbra pinilor (cred ca erau pini) crescuti perpendicular pe stanci, ne intindeam pentru un ‘masaj’ special pe nisipul sau pietrisul fierbinte si marea ne gadila talpile. ne-am jucat cu caracatite (pe unele le-am si mancat! da, stiu, veti stramba din nas, dar e si asta o experienta) si am inotat cu bancuri de pesti de toate soiurile. v-as pune si poze, dar mi-e o lene teribila sa le iau la mana si sa le fac mici in asa fel incat sa nu-mi umplu tot spatiul ramas pe blog. dar o sa apara, o sa apara;
– m-am inscris la un atelier de teatru si improvizatie in scop de dezvoltare personala;
– am lasat unui taximetrist un bacsis de 100 de lei si am realizat asta abia la vreo jumatate de ora dupa;
– m-am adancit intr-o stare de spirit din care mi-e greu sa ies singura, dar sa raman in ea e un consum emotional pe care nu mi-l doresc.

si cam atat. oricum, bine v-am regasit sau ma rog, asa se zice. si pentru ca ne reauzim dupa ceva vreme, pentru voi cum a trecut vara?

 

Etichete: , , ,

3 răspunsuri la „m-am intors

  1. jumatateopal

    29 Septembrie 2013 at 2:23 AM

    Cam nimeni pe’aici să-ţi dea răspuns, dar de scris, văd că scrii fără contenire; ştii cu precizie de unde’ţi vine apetitu’ ăsta?
    Cred că eşti o femeie atât de singură. Şi pe care o paşte irefutabila ofilire.

     
    • fabricadenimicuri

      29 Septembrie 2013 at 5:46 PM

      de buna seama, exista si posibilitatea asta. nu stii niciodata cum se schimba viata.

      dar in loc sa imi fac griji pentru existenta altora, pe care e posibil nici macar sa nu-i cunosc (desi cine stie…), eu m-as gandi mai degraba de unde imi vine dorinta sau placerea de a da suturi asa, neintrebat. undeva, in spatele reactiei, o fi vreo ceva. dar consultatia psihologica se incheie aici, ca nu prea fac lucruri gratis.

      si, in plus, fara suparare, indiferent ce urmeaza, e prima si singura data cand iti raspund. prefer singura, decat in companie neavenita.

       
  2. jumatateopal

    29 Septembrie 2013 at 10:01 PM

    Da, Mafalda, ai ghicit, era legat de ceva, de tine, şi de o întâmplare din trecut, doar că nu şuturi s-ar chema ceea ce am făcut, şi nici gratuit nu s-a întâmplat.
    Nu te osteni să îmi răspunzi, profilul ţi l-am făcut demult, şi nu, nu-mi datorez ceva, a fost pro bono.

     

Lasă un răspuns

 
