RSS

in curand

12 Aug

dupa ce voi putea sa imi misca si altceva in afara de ochii din cap, am sa va povestesc cum a fost uichendul trecut pe gugu. pana atunci va spun doar atat: am fost acolo (la 2291 m) si a fost printre cele mai traumatizante experiente psihice (da,da) ale vietii mele adulte de pana acum. ca sa fiu sigura ca nu ma mai intorc, mi-am lasat bocancii Kilimanjaro in baraca padurarului de la baza de plecare.

 

Un răspuns la „in curand

  1. tink3rbe11

    12 August 2013 at 9:08 AM

    Recuperare grabnica! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
