RSS

foamete

31 Iul

n dimineata asta mi-am uitat portmoneul acasa dupa ce ieri, intr-un elan de neinteles, am cules toti maruntii de prin poseta, de la monede de 5 bani si pana la plasticuri de 1 leu si i-am aranjat frumos pe toti in buzunarele obiectului incriminat.

ei bine, fomista cum sunt, la constatarea lipsei, nu mi-a trebuit mult pana sa incep sa ma imaginez murind azi de foame si uscandu-ma pe picioare de pofta, deci am avut parte de unul din cele mai apasatoare drumuri spre birou. mi s-au scurs ochii dupa fornetti (chestii la care de obicei intorc capul cu dispret) si pepeni galbeni, am salivat ca un saint bernard dupa prune sau placinte cu branza dulce, iar ochiului vigilent si infometat nu i-a scapat nimic din toate cate le-a intalnit in cale si care ar fi putut ajunge in stomacul personal sau sa faca  deliciul papilelor gustative.

mai mult de atat, dupa o analiza riguroasa, am hotarat ca america de sud nu-i pentru mine, ca doar ce voi face eu acolo daca raman fara bani si, implicit, fara mancare?

la ora asta sunt ca un leu in cusca si ii sfatuiesc pe cei ce-mi ies in cale sa nu se arate prea prietenosi.

 

Etichete: , , ,

4 răspunsuri la „foamete

  1. McGigi

    31 Iulie 2013 at 9:50 AM

    America de Sud fara mancare nu-i un capat de lume (metaforic vorbind, pentru ca, fizic, e chiar capatul lumii). Fiind fan al lui Bear Grylls, va pot indica niste metode de supravietuire in absenta apei si mancarii. Dar ar fi mult mai interesant daca astea le-as putea explica intr-un curs practic, la cabana, cu Dvs. rozand conuri de pin si cautand ghinde, iar eu si nashu’ desfatandu-ne cu niste gratare, mici, costite, piersici, pepeni si, obviously, imperativa branza.

     
  2. Bucătarul leneș

    31 Iulie 2013 at 11:53 AM

    o sa trec prin fata locului dvs de munca. va aduc ceva? un ban? un sandvis?

     
  3. fabricadenimicuri

    31 Iulie 2013 at 7:21 PM

    @mc: e foarte posibil sa puteti sa tineti cursul practic de care vorbiti. sa vedem insa cum e cu participarea domnului sot din dotare la evenimente cultural-artistico-bahice din localitatea unde pastoreste.
    @ bucatarul: aruncati cu bani in geam. multi vor crede ca e un loc norocos si vor arunca si ei. poate asta e sansa mea de imbogatire.

     
  4. Bucătarul leneș

    31 Iulie 2013 at 8:27 PM

    cam sus geamul pentru mine, doamna, ati uitat ca am rau de inaltime? cum sa ma cocot pana acolo 🙂

     

Lasă un răspuns

 
