RSS

scurtissime – 26.07

26 Iul

1. in general, cand sunt in grupuri de oameni pe care nu-i cunosc foarte bine, tac. chiar si atunci cand imi stiu bine partenerii de conversatie, dar unii din ei sunt genul efervescent si atoatestiutor, nu ma prea lansez in discutii. prefer sa rumeg intai ce aud. si traiesc cu senzatia ca, poate, ce stiu eu nu e nici suficient de corect, nici suficient de important si, mai ales, n-are nimic interesant pentru a fi scos la lumina. si ma si feresc de discutii in contradictoriu carora nu le fac fata tocmai bine.

cu toate astea, in capul meu, conversatiile cu cei din jur se desfasoara putin altfel decat se intampla de fapt in realitate (da, stiu, era o poza care circula pe feisbuc in sensul asta). in capul meu am chestii de zis, replici de dat.

mi-e greu sa ies din carapacea asta. un punct bun de start insa mi se pare sa ma bucur de hobby-urile mele si sa incep sa vorbesc mai des despre ele. pana la urma, spre deosebire de multi din cei din jur, prieteni sau colegi, fac in viata asta chestii chiar interesante, asta desi fac parte din categoria oamenilor lenesi.

2. in drum spre birou, in dimineata asta mi-a rasarit in fata un tricou pe care scria ‘industria vita est’, iar sub sloganul asta era imaginea unui inger rubensian. fir-ar sa fie! ‘filosofia’ asta contemporana imi scapa.

3. nu cred ca e cazul sa ma mai intreb si eu, ca atatia altii inaintea mea, de ce nu foloseste romanul sapunul in fiecare dimineata. macar vara, fir-ar sa fie! poate n-ar fi rau insa sa nasca cineva o campanie de donare sapunuri. e infernul sa urci in perioada asta intr-un mijloc de transport. pe langa starea de lesin, ajungi la un moment dat la senzatia ca putoarea acra se lipeste de tine si iti patrunde in fiecare por, in fiecare centimetru cub de plaman. ce sa mai citesti ceva in starea asta? venitul la serviciu altfel decat in masina personala (nici aia foarte curata, dar totusi) devine un calvar.

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
