RSS

keep walking

25 Iul

mai prin 17.06 scriam despre zmeuricile si alte premii de la mine de la serviciu. s-au decernat azi. n-am luat premiul cu nume de fruct si cu trofeu constand intr-un peste de sticla, ci oscarul (haha!), dar totusi, sa nu trecem cu vederea nominalizarea. pe cat de ferm convinsa eram eu ca nici nu ma pot invecina cu un asemenea calificativ, uite ca totusi cineva ma vede acolo. pe motiv ca ‘i’m bringing unclarity’. hmmm, nu zic nu, mi se mai intampla sa ma imbarlig in cuvinte. nu credeam insa ca pentru unii I am that twisted incat sa ii scot din minti. na, una calda, una rece… dar mergem mai departe!

inca ma gandesc cum sa fac sa-mi donez oscarul. a castiga prima competitie dintr-o serie, nu-i rau, dar nici extrem de remarcabil. inca lumea nu stie cu ce se manaca.

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
