RSS

oooohhh

24 Iul

rasare ieri in cutia mea de mail un mesaj (surprinzator, nu? 🙂 ca doar ce altceva), asteptat de altfel cu infrigurare (batea putin cam tare aerul conditionat):

si ma loveste el cu propozitia: ‘UWO to UWM functioneaza perfect – eroare‘.  iar asta e doar finalul apoteotic al unei conversatii mai lungi, condimentata din plin cu tot felul de chestii asemenea, doar ca putin mai alambicate si aproape la fel de uimitoare. sau, ma rog, uimitoare pentru mine, ca poate am imbatranit si mai imi scapa din esenta. si in timp ce in capul meu se invarteau intrebari existentiale de adus in pragul depresiei, din categoria ‘adica? cum adica? daca functioneaza perfect e eroare? in ce tara traiesc? cat de pervertiti sunt oamenii? doamne, ce am ajuns?’,  pun totusi mana pe telefon si indraznesc sa articulez literal: ‘dar ce vrea sa insemne (si aici urmeaza exact bucata citata mai sus)?’ raspunsul a venit prompt ‘da, exact asta vroiam sa spun’.

mmmmmm, deci asa … foarte utile cursurile de comunicare platite de firma. ma ajuta mult sa imi pastrez calmul.

 

Etichete: , , ,

5 răspunsuri la „oooohhh

  1. McGigi

    24 Iulie 2013 at 9:44 AM

    Da, franceza poate fi sexy…

     
    • fabricadenimicuri

      24 Iulie 2013 at 9:51 AM

      foarte multe chestii sunt sexi, dar nu stiu cum se face ca numai desteptaciunea in stare pura nu e mai niciodata.

       
  2. McGigi

    31 Iulie 2013 at 1:08 PM

    desteptaciunea nu stimuleaza receptorii potriviti pentru „sexy”. ca altfel ar fi plin de frumoase care rag disperate dupa p…

     
    • McGigi

      31 Iulie 2013 at 5:01 PM

      [later edit] …din pacate, nu e.

       
  3. fabricadenimicuri

    31 Iulie 2013 at 7:24 PM

    ma consolez cu gandul ca in viata urmatoare poate voi fi un sobolan frumos. :).

     

Lasă un răspuns

 
