RSS

scurtissime – 23.07

23 Iul

1. mie si prietenilor mei ne place sa credem ca am inventat un nou concept de turism :). se poate sa fie nou doar pentru noi, deci deocamdata nu l-am patentat, dar daca mai auziti de azi inainte de el, sa stiti ca avem si noi o legatura cu asta. consta in ‘week-end breaks’ in care combini batutul la picior al coclaurilor cu rasfatul. in timpul zilei vizitezi locatii istorice sau naturale nu foarte cunoscute si nu neaparat extrem de accesibile, dar foarte interesante, iar seara te rasfeti in restaurante dragute si/sau la spa-uri ceva mai fitoase. asta am facut in urma cu o saptamana si a fost magnific. merita incercat si repetat.

2. am descoperit ieri o terasa la inaltime. chiar placuta, nu tocmai scumpa si cu destul de mult potential. fac pariu ca, dupa ce o vor descoperi si altii, se va umple feisbucul de poze si pozulici cu clujul vazut de sus.

3. ma enerveaza cat de dependenta devin uneori de net. de cand am descoperit noul serial preferat, si nu-i vorba de un documentar din care sa mai retin, pentru cultura mea generala nu tocmai profunda, cate ceva, n-am mai citit o pagina. sucks, dar si superficialitatea e o parte din mine. teoria spune ca as putea sa imi iubesc si latura asta si sa o exploatez cumva. hmmmm…. teoria!

4. cand imi mai manifest la o poveste cu colegii dorinta ca la un moment dat in viata asta sa ma apuc de altceva decat munca mea de acum, marea majoritate ma privesc de parca as fi posedata. oare chiar mai traim in vremurile in care, lucrand intr-un domeniu competitiv si al naibii de solicitant, sa iti poti permite sa imbatranesti facand aceeasi meserie? poti ramane la 50 de ani un it-ist performant, mai ales daca nu esti extra-pasionat de jobul tau?

 

Etichete: , , ,

Un răspuns la „scurtissime – 23.07

  1. INTJ

    23 Iulie 2013 at 7:47 PM

    cica „life is way too short to take it slow

     

Lasă un răspuns

 
