RSS

scurtissime – 17.06

18 Iul

1. azi, ieseala in urbe. mergand spre locul de intalnire, prind franturi de conversatii de la diverse mese de pe diverse terase ep langa care trec. par interesante. ma intreb de ce la masa noastra subiectul principal e jobul. chiar nu avem si alte preocupari comune? chiar nu suntem mai mult de atat? daca-i asa, poate ne meritam soarta de care ne plangem.
2. mi-am impartasit temerile legate de ‘intreprinderea’ noastra cu clujul de poveste. temeri in ceea ce ma priveste, sa ne intelegem si care nu vin decat din niste orgolii, posibil stupide. de fapt doar stupide, ca asa sunt toate orgoliile.

pana la urma cui ma adresez eu personal? si de ce continui sa vreau sa o fac? o fac pentru ca imi place sa scriu, asa it-ist cum sunt. si treaba asta imi face bine. sau imi doresc sa imi faca bine prin simpla constientizare a prezentului meu. pentru cine insir cuvinte? chiar nu am idee. uneori am senzatia ca sunt atat de altfel in lumea asta (ca toti ceilalti dealtfel) incat greu as putea sa arat cuiva labirintul din mintea si sufletul meu. si poate nici nu e interesant. eu nu am stiri. am stari.

3. exista oameni a caror aparitie intr-un loc sau ale caror cateva cuvinte neutre ma face sa devin arici. se zice ca dispretuim la ceilalti ceea ce avem in noi si ascundem. foarte rar am aplecarea de a cadea putin pe ganduri in momentele in care simt rautatea rasculandu-se in mine si de a cauta ce anume ma face sa ma simt intr-un anumit fel. si nici nu stiu exact cum as putea castiga determinarea de a face chestia asta.

4. in firma in care cu onor lucrez s-a lansat un soi de ‘competitie’, draguta ca idee: nominalizari pentru ‘oscaruri’ si ‘zmeurici’ pentru realizari remarcabile. e clar ca intr-o asemenea intreprindere suntem mai degraba subiectivi si reactionam emotional. dar oare de ce avem mai multa incredere sa ne exprimam judecata personala in acest context cand vine vorba de fapte bune, decat cand e vorba de porcarii? s-a emis parerea ca ne-ar retine gandul la cum ne-am simti noi in postura celui nominalizat la zmeura. mmm, posibil. dar pana la urma chiar credem la modul real ca am putea fi in postura aia?

 

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
