RSS

scurtissime – 16.07

16 Iul

1. eu zic ca poti ‘citi’ o gramada de lucruri despre un om doar privindu-i unghiile. pe cele reale sau pe cele false, n-are importanta. si mie mi se aplica aceeasi regula.
2. cu ocazia unei vizite intr-un restaurant de fite, m. a filosofat, surprinzator pentru el as zice, ca exista un anumit gen de fericire si in a lua o cina de rasfat. ma bucur pentru el ca a descoperit-o. eu nu stiu sa o fi avut vreodata.
3. problema mea nu cred ca e faptul ca nu ma pricep la o seama de lucruri, ci faptul ca nu stiu inca la ce ma pricep cel mai bine. iar vorba aia cu ‘niciodata nu e prea tarziu’ mi se pare o incurajare ieftina.
4. imi vin in minte, in ultima vreme tot mai des, de diverse reactii si atitudini ale mamei de pe vremea cand eram copil. si nu zic ca nu ma trece un fior rece pe sira spinarii cand constat ca, ‘de undeva’, le am si eu. tot mai multe, tot mai asemanatoare. fir-ar sa fie!
5. mi s-a povestit candva ca exista o placere a statului impreuna, in grup, in tacere si ca nevoia neaparata de a face conversatie e doar o falsa impresie. dar in cazul asta, de ce te-ai mai intalni cu oamenii daca nu ai nimic sa le spui?

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
