RSS

dialogul cu mine – 12.07

12 Iul

1.Ei bine, cateodata ii pui pe anumiti oameni pe diverse piedestale, ii admiri in secret pentru diverse chestii sau iti spui ca atunci cand ‘o sa fii mare’ ti-ar placea sa le semeni. ca sa constati la un moment dat ca, hopaaaa!, ‘they’re human too’! si inca cat de umani si de nervosi. Pana la urma s-ar putea sa mai si invat ceva din micile lectii pe care mi le deruleaza viata prin fata. Sau sa constat ca, poate n-am avut cel mai fericit start in viata de adult, dar recuperez si o fac spectaculos.

2.De ceva vreme mi se plimba pe sub nas in diverse contexte ideea ca a fi sau a deveni vulnerabil (acel vulnerabil din triunghiul de aur in care se mai afla si sponsorul si puternicul) este o chestie absolut pozitiva. Uneori pana si mie imi pare o idee buna si ma comport ca atare. Numai ca imi dau seama ca, pentru unii, faptul ca iti arati o slabiciune, pana la urma, n-are nici un soi de semnificatie sau are una, dar neurmarita de tine. Ah, ca ai putea, intr-o anumita conjunctura, sa beneficiezi de pe urma expunerii? Posibil. Dar chiar ai nevoie de concursul astrelor. Si de un grup de oameni ale caror tare sa nu faca (,) casa buna cu tarele tale. Pana la urma treaba se leaga tot numai de cat de bine infipt esti in propriile-ti picioare.

3. n-am fost niciodata un bun lobbist. N-am dat sfaturi nu doar pentru ca nu cred in ele, pentru ca sunt de parere ca fiecare e dator si e perfect capabil sa isi duca singur viata pe care, pana intr-un punct, si-o face singur, ci si pentru ca nu-s nici prea empatica si nici nu ma pricep deloc la convins oameni. Zilele astea insa am vazut arta compromisului si negocierii in actiune. Subtil. Win-win situation. Mi-a placut. Am admirat. N-am prea invatat, ca probabil am pierdut esentialul. Again :).

 

Etichete: , , , , , ,

2 răspunsuri la „dialogul cu mine – 12.07

  1. INTJ

    12 Iulie 2013 at 7:55 PM

    hmm … am prins cu coada ochiului un „documentar” cu un englez intr-un tren in RO. vis a vis de el citea un roman ceva de cioran, englezu’ citeste-n ghidu’ de calatorie despre cioran si-l intreaba pe romanas ce citeste. romanul nostru, vorbitor de-o engleza ca la carte, „ii explica” englezului ca cioran e un nihilist care neaga sensul vietii spunand ca cea mai buna solutie e sinuciderea … da’ care a trait pana la „adanci” batraneti si continuand sa scrie carti despre cum nu are sens sa traiesti. concluziile ti le las tie …

     
    • fabricadenimicuri

      15 Iulie 2013 at 2:53 PM

      c;est l’ironie, mon cher. seulement de l’ironie. parerea mea. sau sarcasm. ma rog…

       

Lasă un răspuns

 
