RSS

constatari – 09.07.

09 Iul

1.am realizat in uichendul asta ca voi avea o vacanta grea. mersul in grecia cu oameni din a caror lume cu siguranta nu fac parte nu e tocmai ceea ce am visat. nu e vorba ca nu mi-as dori cateodata sa fiu in lumea aia, sa ma enerveze banii proprii, sa detin cativa masculi-trofeu pe care sa-i invart dupa bunul plac, dar realizez ca eu, cea de acum, nu am nimic de impartasit acolo.
2. la intrebarea stupida ce ai alege – cunostinte (stiintifice, i mean) sau bani, ghici ce oare am putut sa raspund? really, exista oameni care doar se afla in treaba vorbind.
3. pe mine vara ma deprima. sunt o leguma buna de nimic.
4. ascultam saptamana trecuta o discutie despre cum ne vor invada musulmanii si ne vor cuceri fara nici un soi de razboi, doar inmultindu-se superior noua. pe mine ma intereseaza prea putin ce se intampla cu turcii si alte asemeni lor prin europa. constat doar ce se intampla in tara asta, cum la fiecare 5 nasteri (sau chiar mai putin) 1 este a unui tigan si ma ia cu frig. mohamedanii cel putin ne-au depasit ca si cunostinte vreme indelungata, au avut cele mai mari si bine dotate biblioteci , mai ales in evul mediu, cand pe continentul nostru totul era cufundat in negura, au dat scanteia pentru renasterea europeana, au pus bazele medicinei si matematicii si cate si mai cate. ca la ora actuala unii au ajuns la extreme, mai greu de inteles pentru cei ce nu au backgroundul lor, ma rog, dar pentru asta nu i-as desconsidera complet.
5. exista oameni care se pot bucura cu foarte putin. ieri, un reportaj despre femeile fotbaliste din anzi mi-a reiterat convingerea asta si mi-a aratat din nou spre ce ar fi interesant sa ma indrept. nu, nu spre fotbal.

 

Etichete: ,

Un răspuns la „constatari – 09.07.

  1. INTJ

    9 Iulie 2013 at 6:15 PM

    1. ce-si face omul cu mana lui …
    2. asta ma duce cu gandul la: Fedora 19 code named „Schrödinger’s Cat”
    3. eu nu dorm … nu ca-n rest as dormi, da’ nah 😀
    4. ar mai fi si chinezii …
    5. la tv o fi misto, la fata locului insa paradisul poate fi doar „pauza din iad” (… si deobicei asa si e)

     

Lasă un răspuns

 
