RSS

unul din ei

04 Iul

dupa vreo 2-3 ani, nici nu mai stiu bine, am revazut azi, prin mall, o veche cunostinta pentru care facusem in urma cu cativa ani o mare pasiune. si acum, ca atunci, n-am salutat nici unul din noi si ne-am jucat aproape perfect rolul de simpli trecatori. si la cele cateva decenii pe care le avem fiecare in parte sau impreuna, adunati, mintea tot pe la vreo 10 ani ne-a ramas amandurora.

habar n-am ce-a fost atunci. din afara, unii ar zice ca nimic mai mult de o senzatie pe care s-au tesut, fara numar, povesti. acuma cred ca nu mai vreau sa stiu daca si ce-ar mai putea fi.

cu toate astea, zambetul agatat de un colt de gura e teribil de placut si merita sa mi-l reamintesc cand si cand.

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
