RSS

de nota 10

30 Iun

un individ care in viata lui a invatat de nota 10 are, dupa steve jobs, sanse mult mai mici de a fi altceva decat un bun si plictisit executant. chestia cu plictisitul am adaugat-o eu, de la mine putere. si cam asa si e, pentru ca, in general, oamenii de nota mari sunt obisnuiti sa se plieze regulilor pe care le impun cei din jur, sa le urmeze indeaproape, fara a se abate prea mult de la un pattern si uita de cele mai multe ori inventivitate si de creativitate, uneori pana in punctul in care ajung sa le considere prea putin utile. in sistemul romanesc de invatamant, atat de putin axat pe latura practica a lucrurilor, regula asta este, dupa mine, perfect valabila.

acuma, pentru mine, intrebarea este: si cum iesi din chestia asta?

 

Etichete: , , ,

7 răspunsuri la „de nota 10

  1. INTJ

    30 Iunie 2013 at 10:53 PM

    if you’re feeling lost, doesn’t that (also) mean you’ve found yourself? if yes, what does „to belong” mean?

     
  2. Bucătarul leneș

    2 Iulie 2013 at 4:40 PM

    apoi experienta proprie imi zice ca uneori cu vorba buna cu mine insami, alteori cu cate-un (auto)sut in dos… esentialul e sa incepi de undeva (eu, tu si cine mai vrea).

     
    • fabricadenimicuri

      2 Iulie 2013 at 7:46 PM

      pai eu tot incep din diverse locuri. da’ nici unul nu se arata potrivit/castigator.

       
  3. Bucătarul leneș

    3 Iulie 2013 at 11:18 AM

    cum nu? cel putin unul are potential. am zis! 😛

     
    • fabricadenimicuri

      3 Iulie 2013 at 11:25 AM

      apoi din afara totdeauna a fost mai usor si mai vizibil. din interior e cam de kko.

       
  4. Bucătarul leneș

    5 Iulie 2013 at 8:33 AM

    normal ca pare mai usor din afara, la oricine ne-am uita. dar, dupa parerea mea, unele inceputuri merita si un efort cu transpiratie, cand nu este inspiratie. si-am tacut, ca stiu ca poti sa gasesti mii de feluri de a ma contrazice, daca-ti pui mintea :p

     
  5. M's words

    11 Iulie 2013 at 1:27 PM

    Deci sa ma simt mai bine pentru ca nu sunt o eleva de nota 10 ?

     

Lasă un răspuns

 
