RSS

punct

11 Iun

perioada mea sensibiloasa se manifesta cand nu ma astept si in cele mai variate forme. azi, intr-o ora si jumatate de dans, mi s-au perindat dinaintea ochilor, in forma concentrata si prescurtata, cele mai dureroare traume ale mele si mi-am rememorat cele mai mari si adanci complexe. si asta nu pentru ca m-am nascut cu doua picioare stangi si m-am impleticit tot timpul (zic eu, chiar ma misc decent) sau pentru ca ritmul nu se prinde de mine (il am, domnilor, chiar il am), ci pentru ca interpretez atitudinile celor din jur si nu stiu cum sa fac abstractie de ele.

una peste alta, am decis ca dansul, in forma lui organizata, nu-i de mine. am sa gasesc o alta formula sa fac asta. dar cu siguranta altadata.

 

Etichete: , , ,

Un răspuns la „punct

  1. INTJ

    13 Iunie 2013 at 5:09 AM

    „i am and everybody else is (too)” … (tot) restul se incadreaza la „ce-si face omul cu mana lui se numeste lucru manual”. nu crezi ca ar fi timpul sa treci de Descartes … spre altceva … Chuang Tzu sau ce-stiu-eu?

     

Lasă un răspuns

 
