RSS

depresie de vara?

11 Iun

declar public ca intru in sezonul depresiei. n-am un motiv exact, adica am, dar mi-e greu sa-l recunosc, ca e cam de kko, asa incat mai bine pretind ca n-am. si brusc afirmatia devine mai interesanta.

ca semn al starii mele, am inceput sa ma imbrac in fustite nu tocmai lungi si sa port tocuri care ma fac sa ametesc doar cand ma uit la ele, darmite cand le port, sa imi cumpar pantofi sport roz cu modele si bluze desigual la preturi care sfideaza bunul simt. si mai plang artistic, cu volanul lipit de frunte. sau invers. nah … va e clar.

mai ramane sa ma mai si pisicesc si tacamul e complet. unii ar numi asta feminitate. orice ar fi insa, pentru mine e incomod si straniu. sper sa nu ma obisnuiesc cu starea.

 

Etichete: , ,

5 răspunsuri la „depresie de vara?

  1. McGigi

    11 Iunie 2013 at 4:49 PM

    As zice doar de tocuri: sa nu cazi. Din proprie experienta – nu intreba – stiu ca o cadere de pe tocuri inalte echivaleaza cu o cadere de la etaju’ 2. La care se-adauga the catwalk feeling.

     
    • fabricadenimicuri

      11 Iunie 2013 at 6:47 PM

      de unde si depresia :). caderea de la etaj simbolizeaza suicidul, nu? :))

       
  2. INTJ

    11 Iunie 2013 at 10:20 PM

    mno am citit da’ nu ma tine imaginatia

     
    • fabricadenimicuri

      11 Iunie 2013 at 10:43 PM

      it’s for the best. your own best :).

       
  3. M's words

    11 Iulie 2013 at 1:31 PM

    Avand in vedere faptul ca imi place sa citesc psihologie as putea sa incerc sa iti dau un diagnostic .Tratamentul ar fi , inchide tv-ul si blocheaza site-urile gen click .Dar nu ma asculta am luat nota mica la bac , si dupa aprecierea unora sunt chiar proasta .

     

Lasă un răspuns

 
