RSS

… altul mai trainic si mai frumos …

03 Iun

am tot scris ca, uite, ceva se petrece cu si in mine. nu stiu ce, dar e clar ca intamplarea asta are tendinta de a ma scoate de pe orbita pe care m-au lansat candva, demult, ai mei. si iesirea asta nu-i neaparat in sensul rau sau inspaimantator, desi uneori, nu rar, o mai vad si asa (ca doar n-are sa-mi fie prieten apropiat necunoscutul), e pur si simplu un semnal de avertizare, ceva de genul: hei, te afli unde nu iti e locul! gaseste-ti propriul cuib!

la ora asta nu mi-e prea clar incotro ma indrept: pendulez intre a-mi face treaba cat mai ok pe acolo pe unde ma aflu – chestie de orgoliu si de capacitate (chiar pot sa o fac), a ma cunoaste si recunoaste (nisipul miscator), a-mi selecta oamenii pe care mi-i doresc alaturi (prea putini sunt cei cu care rezonez mai departe de suprafata) si a gasi lucrurile, trasaturile si atitudinile care ma reprezinta. nici nu sunt prea sigura ca exista ceva care vegheaza asupra mea, m-am simtit prea multa vreme a nimanui, impinsa de nevoia sau presiunea sa demonstrez in permanenta cate ceva. ma sperie si faptul ca gasesc destul de putine puncte in comun cu cei ce ma inconjoara; sunt partial oglinda lor (si asta reflectau cuvintele insirate in urma cu cateva zile), dar, totodata, sunt cu totul si cu totul altceva. ceva ce nici eu nu cunosc prea bine.

si in tot acest timp caut. uneori calm si rabdator, alteori disperat, furibund sau avid. si fac de toate. acele ‘toate’ pe care unii le-ar numi ‘tu n-ai ce face’ sau ‘plictiseala’ sau ‘saturare de prea mult bine’: merg la bioterapeut, la astrolog, la terapii alternative, la dans si citesc cea mai neasteptata literatura. si invat sa simt. deocamdata ‘monstruos’ ca sa zic asa. dar asa, zic eu astazi, nu fac decat sa prind curaj. pentru ceva mai mare si mai altfel, ce va urma.

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

 
