RSS

first dance class

28 Mai

n-as fi crezut sa ajung vreodata sa-mi duc perechea la cursuri de dans. nici n-a fost asa. m-a dus el pe mine. ba chiar a insistat in felul lui.

acum ma dor inclusiv unghiile, miscarile ‘feminine’ din poignee nu-mi ies nicicum, darmite coordonarea mana-picior, dar, in final, nu m-am miscat rau, nu mi-am incalecat picioarele, n-am calcat pe nimeni, n-am spart nici o oglinda, nu mi-am rupt nici un deget. el a stat si-a asistat cu ochi critic. nu-i prea inteleg spaimele, dar fie. important e ca a venit fara sa fie carat, manat sau adus cu mandat.

in sfarsit am inceput ceva care stiu cu siguranta ca imi place. pare frivol, dar e atat de bine!

 

Etichete: ,

2 răspunsuri la „first dance class

  1. McGigi

    29 Mai 2013 at 8:01 AM

    Incerc sa mi-l inchipui pe nashu’ nu doar asistand. You made my day :))

     
    • fabricadenimicuri

      29 Mai 2013 at 10:39 PM

      incearca. n-ai sa reusesti. a fost ceva cu totul special. cred ca ii era frica sa nu cumva sa devina mai sensibil, sa-si piarda forta si prestanta. dupa cum singur spuneai, asa ceva e pentru gay. 🙂

       

Lasă un răspuns

 
