RSS

constatari – 27.05.

27 Mai

sunt o minge de ping-pong intre sefii mei. cum drequ poate o minge de plastic, eventual portocalie, sa schimbe soarta unui joc, fara s-o ia mereu pe coaja, habar n-am si d-aia cred ca ma enerveaza postura curenta.

pe deoparte vreau sa-mi fac meseria, aia de business analyst, nu developer, nu tester, nu hopa-mitica, nu om bun la toate; e cam consumant sa vrei sa excelezi pe toate planurile. pe de alta parte, stiu ca daca voi ajunge sa o fac in firma asta asa cum imi imaginez ca trebuie facuta, sansele sa iasa bine treba a sunt diminuate de orgoliul unora, orgoliu care le va dicta sa ma trimita inapoi cu documente, schite si fluxuri de nenumarate ori, pe diverse motive, dintre care cel mai grav va fi imperfectiunea, pana cand cineva se va intreba totusi ce se intampla. si singurul lucru obtinut va fi mutarea problemei in alta parte, un nivel mai jos.

n-am fost niciodata buna la politica, lupte de culise, lobby. sunt un om prea direct si onest pentru asta. sau cel putin asa ma vad eu. si din pacate exact in asa ceva sunt angrenata acum. cu alte cuvinte, destinul imi mai face si semne. iar eu continui sa ma indoieli. sunt de rasul curcilor!

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
