RSS

urarea unui fost prieten

24 Mai

de ceva vreme ma oarecum mustra constiinta ca, intr-o sa o numim ‘disputa’, am fost teribil de partinitoare, fara macar sa ma intereseze punctul de vedere al ‘adversarului’. m-am identificat prea tare cu cel de partea caruia sunt in continuare si, indiferent de bubele pe care cu siguranta le are in cap omul ala, cunoscute de o vesnicie si un pic, sunt in continuare de parere ca nu era obligatoriu sa fie pus in pozitia in care este acum (poate ceva mai multa judecata rationala si mai multa asumare de responsabilitate nu era de lepadat) si nici sa se puna in ea, dar asta e o alta poveste. fiecare cu traumele lui si cu modul de a-si bloca o parte din informatiile care ii ajung la creier pe diverse cai.

in fine, nu pot da mai multe detalii, ar fi nepoliticos, subiectiv si degeaba.

dar inainte ca fiecare sa o ia pe noul lui drum, m-as bucura ca ‘adversarul’ sa stie ca ii doresc mult noroc si sa invete sa calce elegant si cu delicatete in vietile in care intra de bunavoie si la fel sa si iasa de acolo, la o adica. asta nu are cum sa-i strice propriei fericiri. parerea mea.

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „urarea unui fost prieten

  1. McGigi

    24 Mai 2013 at 10:40 PM

    Intotdeauna, dupa parerea mea, exista (cel putin) doua puncte de vedere – paradoxul e ca pot fi ambele valide. de-aci si conflictul: doua adevaruri egale intrate in disputa tind sa se anihileze si sa dezvolte reactii absolut in afara logicii, a ratiunii sau a oricarei situatii familiare. familiare mie, cel putin – ca n-am fost obisnuit niciodata sa existe si un alt absolut decat absolutul meu. ceea ce imi recunosc ca defect fundamental.

     
    • fabricadenimicuri

      25 Mai 2013 at 10:24 AM

      ambele valide? depinde de care parte a … esti, vorba bancului. parerea mea.

       

Lasă un răspuns

 
