RSS

terapie

23 Mai

patru zile la bioterapeut si doua realizari: dorm bustean si am inceput sa spun oamenilor ce gandesc. si nu mi-a luat inca nimeni gatul. oricum nu mai am unde sa scad in ochii unora. si daca ar fi doar pentru asta, a meritat banii, dar imi place sa cred ca e mai mult de atat. astept sa vad ce se mai intampla frumos si bun.

am mai aflat si ca sunt o persoana extrem de intuitiva, doar ca intuitia asta o omor cu prea multa ratiune. si omul mi-a demonstrat-o simplu si clar. nu spun inca cum, mai am nevoie de cateva verificari.

si ca de obicei cand intalnesc in viata persoane de genul asta, raman cu o gramada de intrebari despre mine si cu ideea ca echilibrul e totul, echilibrul adica acea chestie pe care nu stiu cum se face da’ eu n-am gasit-o niciodata pana acum.

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
