RSS

altfel?

24 Apr

citesc ‘dependenta de nefericire’ a marthei heineman pieper si desi stiu la nivel teoretic, dar si aplicat la propria persoana cam toate cate sunt scrise acolo, nu pot impiedica un fior sa ma strabata din cap pana in picioare. si nici nu reusesc sa ies din lesa pe care singura mi-am pus-o. a o rupe ar insemna sa ajung pe un teren nou, necunoscut, unde nevoia mea de control, atat cat a ramas, n-ar mai avea nici o noima, iar proiectiile viitoare si calculele previzionale ar fi inutile.

ce mi se poate intampla rau sau cel mai rau? sa nu ma descurc acceptabil dupa standardele societatii. sa ajung din nou sa ma chestionez asupra propriei valori, asupra judecatii si rostului meu. sa parasesc zona de confort si sa n-am nici o idee asupra undei destinatii. sa ma zbat sa demonstrez din nou ca sunt cineva. probabil chestii futile din perspectiva unora, dar atat timp cat ele sunt cele care mi-au ghidat viata pana acum, mi-e greu sa le degradez si sa le ignor brusc. pentru ca nimeni nu imi poate garanta ca fara ele mi-ar fi mai bine. mi-ar fi altfel, cu siguranta. dar ce inseamna altfel?

din pacate, continui sa nu fiu ca majoritatea celorlalti. din pacate, nu reusesc sa ma impac cu ceea ce sunt, desi toate unghiurile, altele decat cele din interior, ma arata ok. chiar vreau sa ma gasesc si sa fiu ceea ce puteam fi de la bun inceput.

nu stiu cum sa pot explica prin ceea ce trec. pot doar spune ca, din perspectiva mea, e una din cele mai consumante experiente prin care poate trece cineva: energie , nopti, relatii si ganduri incercate si, in mare parte, irosite. si desi nu mi-e bine acolo, se pare ca n=a venit inca vremea sa scot capul la lumina. eu, acel eu pe care inca il caut.

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
