RSS

cautari

21 Apr

cea mai recenta preocupare a mea, a lui, a noastra si a grupului e sa gasim ideea salvatoare a unui ‘biznis’ care sa ne asigure o pensie grabnica, linistita si tihnita. si cautam cu febrilitate, uneori la limita disperarii.

treaba e insa ca in fundul sufletului stiu ca eu nu sunt un om de afaceri. si toata zbaterea presupusa de asa ceva nu-i de mine, asa cum nu-i de mine nici sezutul pe propriul posterior timp de 8 ore oficiale, inchisa intre 4 pereti, fata in fata cu un monitor rece, vorbind patetic si structurat in 0-uri si unu-uri, tragand cu ochiul la petecul de hoia care mi se afiseaza ostentativ pe geam si ma striga afara, si martora mirata a jocurilor de culise din jur.

stiu ca tot ce imi doresc e sa am hamacul meu in mijlocul unei biblioteci cu geamuri uriase. iar de acolo, din cand in cand, sa cobor sa mai scriu cate ceva. sau sa mai evadez pentru o luna sau un an undeva, pe un varf de munte, de preferinta in america de sud.

sansa mea? in liniste, sa impac cumva si capra si varza. asta ar insemna insa sa gasesc reteta linistii personale. si poate nu-s facuta pentru asta :).

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
