RSS

papagali … vorbitori

04 Apr

pana aseara nu aveam o explicatie pentru reactiile si mai ales gandurile mele la anumiti stimuli emotionali externi. de atunci, un pui la tava mi-a adus iluminarea: datorita bagajului meu psihic (sau psihotic), subconstient exista o probabilitate destul de mare sa ma identific cu cate un papagal. si probabil mi-e teama sa nu ajung jumulita la randul meu.

subconstientule drag, iti spun pe fata: sunt mai tare decat iti imaginezi! :p

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
