RSS

visez soareci

05 Oct

mai nou visez soareci.  misuna pe sub plapuma, fac ture prin pat, se lipesc de mine. si ma trezesc brusc, speriata mai tare decat de blairwitch project si sar literalmente in mijlocul dormitorului in crucea noptii, urland. veti spune ca e mai uman si mai putin periculos decat varianta de vis cu crocodilul. well … nu e.  de mica am fost fan tom si as fi dat orice s-o incaseze si jerry macar o data, iar atitudinea mea fata de mickey este si acum similara cu cea a sauditilor. subscriu la orice experiment inuman pe soareci (cu conditia sa nu fiu eu de fata) si consider hamsterul cel mai periculos animal de casa. in fine … 

si pentru ca deja e a 3-a oara cand, intorcandu-se a lehamite pe partea cealalta, m. imi sugereaza somnoros ca as fi prea stresata si ca sariturile astea sunt si ele o forma de sport, dar, desi se bucura ca m-am reapucat de miscare, ar fi mai placut pentru el sa o fac in liniste, ma apuc sa caut semnificiatii ale visului. si gasesc pentru inceput:

” acest mic rozator, daunator recoltelor, clandestin, este expresia unei griji care il roade pe cel care viseaza. In cele mai multe situatii, este vorba de o sexualitate neinteleasa corect, refulata sau impusa, intr-un cuvant nefericita. In vis, soarecele apare adesea in camere si pe sub paturi, ambele imagini in legatura cu sexualitatea. Adesea, soarecele reprezinta femeia.”  cum gay nu m-am gandit niciodata sa fiu, iar problemele cu sexualitatea (mea sau a altora) nu se recunosc pe blog, probabil ca sunt nefericita din alte cauze. si cum soarecele meu, acelasi cred in toate visele, era in pat … incep sa ma infricosez de-a dreptul. si trec mai departe, ca e doar marti.

„afaceri slabe, pierderi banesti” – nu conteaza, tocmai imi desfiintez firma
„alb- casatorie fericita” – nu era alb, ca nu l-am vazut, dar la nevoie il vopsim
„fugind- noapte fara odihna” – dixit. aprob pozitiv. deci io inteleg, dar nu in patul meu. sa-si aleaga o casa cu mocheta cu model stradal. si poate executa si raliuri.
„in capcana- izbanda contra dusmanilor” – patul meu se poate numi capcana? hmmm…
„jucandu-se- asteapta petitori” – zau daca se juca. eu am un mod mai aparte de a intelege jocul.
„multi- foamete” – daca erau si multi, la ora asta probabil alergam inca voios prin cartier.
„omorand- veste buna, scapi de musafiri” – omorand ce? pe mine cu zile, da.
„prinzand- dobanda, castig la jocuri” – n-a reusit sa ma prinda, c-am sarit la timp. iar eu pe el, nici nu-mi propun. probabil o sa castig la campionatul de sarituri la punct fix.
„rontaind- bucurie mare” – sa mori tu?
„vazand- dusman ascuns, subaltern hot” – soarece vazand? dusmani ascunsi? mai am nevoie? noroc ca nu mai am subalterni.
„visand negri- cineva din familia ta te fura” – soarece visand negri? si ei au vise erotice de gen? si da, stiu, toti ma fura.
si asta mi-a placut the most:
„Daca visezi ca omori un soarece inseamna ca iti vei cumpara un sifonier nou.”  – da, foarte util la casa omului. dar io-mi doresc un dressing. pentru asta ce-ar trebui sa visez?

well, psihologii spun ca ‘fauritorul nostru de vise’ e mult mai smecher decat (ne imaginam) noi.  si cert este ca fauritorul meu de vise e cu siguranta mai destept decat traducatorii lui.

 
9 comentarii

Scris de pe 5 Octombrie 2010 în batut campii cu gratie

 

9 răspunsuri la „visez soareci

  1. MISHA stylist

    14 Mai 2011 at 7:07 AM

    ai ramas cumva insarcinata dupa ce ai visat soareci?
    In popor se zice ca prevestesc copil

     
  2. fabricadenimicuri

    16 Mai 2011 at 10:30 AM

    in care … popor se zice? sau cine din popor o zice? tu?

    nu, n-am ramas insarcinata. pentru asta astept un soarece mai mare. cred.

     
  3. mire

    10 Aprilie 2012 at 10:04 PM

    si eu am visat un soarece alb,si parca imi era putin teama de el,ii spuneam mamei mele si matusii ca nu as vrea sa ma muste ca sunt insarcinata.Teama apoi a disparut,era foarte frumos si alb alb imaculat.Eu chiar sunt insarcinata in6saptamani,ce poate sa insemne?

     
    • fabricadenimicuri

      11 Aprilie 2012 at 8:26 AM

      n-am veleitati de ghicitor in … vise. dar exista un dictionar de simboluri aparut acum vreo 7-8 ani, poate mai bine. posibil sa gasesti acolo explicatii destul de bune.

       
      • mire

        11 Aprilie 2012 at 9:59 PM

        Multumesc frumos,o sa ma interesez.

         
  4. McGigi

    26 Octombrie 2012 at 12:12 PM

    I really love the comments.
    Ma sherry (cherie?), io te-as ruga sa te interesezi ce-ar trebui sa visez pentru o usa noua de intrare, ca omor orice. Acu sa nu fie mama sau Mi(c)ke(y) Tyson, ca nici in vis n-as putea.
    Cu multumiri.

     
    • fabricadenimicuri

      26 Octombrie 2012 at 2:16 PM

      eu as incepe prin a da cu capul de actuala usa de la intrare. si studiezi apoi ce altceva mai vezi printre stelele verzi. si ai raspunsul.

       
  5. McGigi

    26 Octombrie 2012 at 3:32 PM

    Sorry. Cred ca asta merge doar pentru usa de la dormitor…

     
    • fabricadenimicuri

      29 Octombrie 2012 at 11:09 AM

      imaginatia umana e infinita. ca si alte chestii ale speciei. asa incat cred ca incap si doua usi in acelasi vis. iar interpretarile pot fi nenumarate.

       

Lasă un răspuns

 
