RSS

comentarii pe temele altora

13 dec.

cu postul de fata cred ca o sa-mi ridic lumea in cap sau colturile gurilor cititorilor ranjind a dispret , dar uite ca-mi asum si zic: citind comentariile de la choices, choices, imi dau seama ca oamenii, cei care gandesc macar putin i mean, refuza cu obstinatie sa fie fericiti, ba chiar, pare-se, fug de idee ca dreq de tamaie. caci, dupa mine, fericirea inseamna de cele mai multe ori renuntarea la ganduri, idei si analize. si-as mai perora pe subiect, batand campii pe tema cat de utila e, de fapt, inteligenta cultivata, dar ma opresc totusi aici si va spun ce-am ales eu dintr-un foc: emotionally stable si good looking. ca doar inteligenta mi-s :).

a propos, de ce ala de ne-a proiectat, ne-a facut sa credem despre noi ca ne-ar lipsi unul din elemente?

 

Etichete:

Lasă un comentariu